Veel gestelde vragen

Zijn de prijzen all-in of moet ik straks niet vermelde reserveringskosten betalen?
Nee, bij Vakantiemalaga.nl betaalt u geen reserveringskosten, administratiekosten of andere kosten. De prijzen die genoemd worden zijn de prijzen die u betaalt.
 
Hoe kan ik makkelijk de juiste woning vinden?
U kunt vakantiehuizen selecteren door het aanvinken van uw wensen via kenmerken, vervolgens klikt u op één van de foto´s voor meer info.
U kunt ook linksonder op "beschikbaarheid" klikken en vervolgens een maand en dan kunt u op de naam van een woning klikken voor meer info.
Natuurlijk kunt u ons ook bellen, dan kunnen wij de juiste woning adviseren. Wij kennen alle vakantiehuizen goed.
 
Kan ik ook gewoon op doordeweekse dagen aankomen en vertrekken?
Ja, dat kan. Vanwege vaak hoge vluchttarieven in de weekends zijn wij met de eigenaren overeengekomen dat dit mogelijk is. Wanneer het gunstiger uitkomt kunt u dus ook 8 of 11 dagen reserveren. Wel dient u er rekening mee te houden dat er niet te veel "onbezette" dagen tussen de boekingen mogen ontstaan.
 
Als ik langer dan een week blijf, hoe wordt dan de huursom berekend?
Voor elke extra dag bovenop een week of weken wordt gewoon het weektarief door 7 gedeeld.
Bij het reserveren via de site wordt de prijs automatisch berekend.
 
Kan ik korter dan een week huren?
In principe verhuren wij de vakantiehuizen minimaal voor een week. Hierop zijn onze prijzen gebaseerd. Indien u bijvoorbeeld 4 dagen zou willen huren kunt u hiervoor een prijsopgave aanvragen.
 
Mag ik een huisdier meenemen of misschien ook meerdere?
Wanneer er een huisdier toegestaan is staat dit meestal op de specifieke pagina van het vakantiehuis. Bij twijfel of wanneer u meerdere huisdieren wilt meenemen kunt u dit even per e-mail vragen. U krijgt zo mogelijk vandaag nog antwoord.
 
Wanneer is het zwembad gebruiksklaar?
Op de pagina van iedere vakantiewoning staat in welke periode het zwembad gebruikersklaar is. Bij de meeste villa’s is dat het gehele jaar.
 
Moeten wij handdoeken en beddengoed meenemen?
Nee, dat is niet nodig. Bij alle getoonde vakantiehuizen zijn deze zaken voor u aanwezig.
 
Hoe zit het met de schoonmaak?
De eindschoonmaak is inclusief.
 
Ik wil vandaag een vlucht boeken, hoe weet ik nu dat straks het huis nog vrij is?
Stuur ons een e-mail met de naam van het vakantiehuis, een telefoonnummer waarop u goed te bereiken bent en de door u gewenste huurperiode, wij geven u z.s.m. bericht dat het huis even voor u wordt vastgehouden, zodat u rustig uw vlucht kunt boeken. Wanneer u wilt kunt u ons ook bellen.
 
De betaling, hoe gaat dat?
U krijgt na uw reservering de reserveringsbevestiging, met daarin de aanbetaling van ongeveer 20% tot 25% van de huursom, die u binnen 14 dagen dient te betalen. Het restant betaalt u aan de verhuurder wanneer u bent aangekomen. Ook kunt u dit bedrag overmaken op rekening van de verhuurder. Dit dient dan 2 maanden voor vertrek te zijn gedaan. U kunt de bankgegevens per e-mail 2 maanden voor vertrek aanvragen.
 
Hoe kom ik iets meer te weten over de omgeving?
Onderaan de site onder "informatie Andalusië" vindt u uitgedreide info over Andalusië, de steden, dagtrips, reistips, de streek, de dorpen, klimaat, etc. Na de reservering ontvangt u o.a. een routebeschijving, gegevens van de verhuurder, info over de sleuteloverdracht, etc. Ook ontvangt u adressen van Spaanse medische posten en de dichtstbijzijnde (Nederlandse) artsen.
 
Ik wil langer blijven, krijg ik dan korting?
Wanneer u een lange periode huurt kunt u een speciale prijs aanvragen per e-mail. Geeft u wel op welk huis het betreft en welke periode en met hoeveel personen u wilt komen.
 
Is het huis dat ik leuk vind kindvriendelijk?
Om deze vraag goed te kunnen beantwoorden willen wij graag weten hoe oud uw kinderen zijn. Geef de naam van het vakantiehuis op en de leeftijd van uw kinderen bij het stellen van deze vraag per e-mail. Op de site van elke vakantiewoning staat vermeld of het zwembad en/of het terrein omheind is. En bij kenmerken kunt u "afsluitbaar zwembad" aanvinken.
 
Is er een kinderbedje of kinderstoel aanwezig in het huis dat ik wil reserveren?
Voor elk huis kunt u kosteloos een kinderbedje en/of kinderstoel aanvragen.
 
Hoe kan ik het huis dat ik gehuurd heb makkelijk vinden?
U ontvangt bij de reservering een routebeschrijving met daarin een makkelijk afspreekpunt, waarna de verhuurder u naar het huis begeleidt.
 
Hoelang doe ik er over om van vliegveld Malaga naar mijn vakantiehuis te rijden?
U kunt er van uitgaan dat u ongeveer 2 uur na de aankomsttijd van uw vliegtuig op de plaats van bestemming zult zijn, vanwege het wachten op de koffers, het afhalen van de huurauto en de autorit.
 
Mijn vraag staat hier niet bij, wat zal ik doen?
U kunt gewoon even bellen met Vakantiemalaga.nl: 020 6165318 of stuur een e-mail naar: info@vakantiemalaga.nl,
u krijgt zo mogelijk vandaag nog antwoord.